FAQ - Jak kupować w PAR Bakuła Sp.j.
Szanowni Klienci,
Polityka sprzedaży naszej firmy oprócz dbania o wysoki stopień zadowolenia naszych klientów, odpowiedzialności za środowisko naturalne koncentruje się na priorytetach uczciwości i przejrzystości. Dlatego jedynymi odbiorcami naszych produktów i usług, do których kierujemy naszą ofertę są agencje reklamowe oraz firmy kupujące nasze produkty do dalszej odsprzedaży. Klientów końcowych prosimy o kontakt z najbliższą agencją reklamową w Państwa regionie.
1. JAK SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA
1.1. W pierwszej kolejności prosimy o założenie konta na naszej stronie. Następnie prosimy uzupełnić dane kontaktowe, dane do faktury. Po tym etapie zostaną Państwo zweryfikowani, jako nasz kontrahent: wypełnione zostaną dane o przyznanych rabatach, terminie płatności, opiekunie w Biurze Obsługi Klienta i zostanie wysłana informacja potwierdzająca rejestracje użytkownika. Warunkiem utrzymania konta online i realizacji zamówienia jest wyrażenie zgody na przesyłanie faktur w formie elektronicznej a także zgoda na wysyłanie informacji handlowych pocztą email.
1.2. Od tego momentu wszystkie składane zamówienia będą przyjmowane w Państwa cenach zakupu, dotyczy to zarówno zamówień na towar bez znakowania jak i na te składane z nadrukiem.
1.3. Termin ważności złożonego zamówienia wynosi 7 dni, po tym czasie automatycznie zostaje anulowane. Oczywiście o ile stan towaru pozwala można takie zamówienie ponowić, korzystając z opcji PONÓW ZAMÓWIENIE w profilu użytkownika.
1.4. Termin ważności założonej rezerwacji wynosi 72 godziny, konkretna data wygaśnięcia tej rezerwacji jest dostępna w profilu użytkownika. W szczególnych sytuacjach możliwe jest skrócenie rezerwacji do 24h po uprzednim poinformowaniu rezerwującego. Dopuszczalne jest trzykrotne przedłużanie rezerwacji, kolejne mogą zostać anulowane - każdorazowo zostanie taka informacja przesłana do rezerwującego.
2. ŚLEDZENIE PROCESU ZAMÓWIENIA
2.1. Całość procesu związanego z obsługą złożonego zamówienia jest widoczna w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA a także potwierdzana poprzez pocztę elektroniczną, w każdej chwili mogą Państwo sprawdzić aktualny status zamówienia tj. przyjęcie zamówienia do realizacji, informacje o przygotowanej i zatwierdzonej wizualizacji znakowania, terminie realizacji zamówienia znakowanego, datę wysyłki lub potwierdzenie wysłania zamówienia. W zakładce dostępne są również informacje o numerach przesyłki i wystawionych fakturach do konkretnego zamówienia.
Złóż zamówienie w podobny sposób jak w innych serwisach transakcyjnych - wybierz produkt, włóż do koszyka, określ miejsce i sposób dostawy (sposób płatności ustawiany jest automatycznie w zależności od warunków współpracy) Po złożonym zamówieniu otrzymasz jego potwierdzenie na adres z jakiego dokonano rejestracji (cała przyszła korespondencja dotycząca złożonego zamówienia odbywa się wyłącznie na ten adres e-mail) Istnieje możliwość założenia dowolnej liczby kont do jednego kontrahenta - muszą się jedynie różnić adresem e-mail | |
Tak złożone zamówienie trafia do naszego wewnętrznego systemu ERP i oczekuje około 15 minut na realizację (jest to czas na ewentualne poprawki zamówienia, zmianę ceny jednostkowej ustalonej z handlowcem a nie uwzględnionej na stronie, zmianę sposobu lub adresu dostawy lub anulowanie zamówienia.) UWAGA: po tym czasie jakiekolwiek zmiany nie są możliwe, gdyż zamówienie przechodzi w proces jego realizacji o czym poniżej. | |
Jeżeli zamówienie zostało złożone na produkty bez nadruku, a kontrahent posiada kredyt handlowy (płatność przelewem) i wartość zamówienia mieści się w przyznanym limicie kredytowym to po czasie buforowym o którym wyżej zamówienie trafia do systemu magazynowego WMS. Informacja taka zapisywana jest w historii zamówienia w panelu użytkownika (jako kompletacja towaru). | |
Zamówienie, które trafia do systemu WMS otrzymuje swój unikalny numer i jest kolejkowane do zebrania towarów z półek (całość oparta jest na czytnikach kodów kreskowych) i nie jest w żaden sposób powiązana z nazwą Kontrahenta aż do ostatniego etapu, w którym tworzona jest naklejka wysyłkowa, dlatego też od tego momentu nie ma możliwości odnalezienia tego zamówienia celem dokonania jakichkolwiek zmian, połączenia z innym zamówieniem, wstrzymania lub anulowania. | |
Po kompletacji zamówienia z półek, zamówienie trafia na stół, na którym rozpoczyna się proces pakowania produktów w kartony zbiorcze, oklejanie ich taśmą i wygenerowanie listu przewozowego. Po tej operacji paczka trafia na paletę zbiorczą która jest odbierana przez przewoźnika a także wysyłana informacja z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia. | |
Jednocześnie wystawiany jest dokument sprzedaży który w formie elektronicznej jest wysyłany na adres z jakiego dokonano złożenia zamówienia. W dalszym etapie na ten sam adres zostanie wysłana informacja o odbiorze przesyłki przez przewożnika od nas (na tym etapie istnieje dodatkowa możliwość przekierowania przesyłki na inny adres korzystając z możliwości jakie oferuje przewoźnik - szczegóły znaleźć można w potwierdzeniu wysyłanym przez GLS). Ostatnią korespondencją związaną z zamówieniem jest informacja o odebraniu przesyłki przez odbiorcę wysyłana automatycznie w dniu odbioru przesyłki przez GLS. |
3. CENY I OKRES ICH OBOWIĄZYWANIA
3.1. Ceny katalogowe są cenami netto, nieobejmującymi podatku od towarów i usług (VAT). Ceny zamieszczone w naszym katalogu są cenami ustalonymi na bazie ex works nasz magazyn w Gdańsku, co oznacza, że zasadniczo nie obejmują dostawy do Państwa.
3.2. Jednakże w przypadku zamówień o wartości w cenach sprzedaży po rabacie agencyjnym minimum 1000,00 PLN netto dostawa, a także ubezpieczenie przesyłanych towarów na wskazany przez Państwa adres odbywa się na nasz koszt.
4. OPAKOWANIA
4.1. Opakowania zbiorcze są w cenie towarów, o ile z oferty katalogowej wyraźnie nie wynika inaczej. Zatem naszym zobowiązaniem wobec Państwa jest nie obciążanie żadnymi dodatkowymi i nieuzasadnionymi kosztami.
5. DOSTAWA
5.1. Dostawy do Państwa dostarczamy za pośrednictwem starannie wyselekcjonowanej firmy spedycyjnej. Dostawa standardowo trwa jeden do dwóch dni roboczych w przypadku zamówienia na towary niezdobione z oferty Royal Design, które dostępne są w naszym magazynie w dacie zamówienia.
5.2. Większość naszych przesyłek jest dostarczana w ciągu 24 godzin. Dostawy są realizowane, jako przesyłki "no-name" a więc kartony są oklejone taśmą neutralną, a na dokumentach przewozowych, jeżeli wysyłka jest realizowana na inny adres dostawy, to Państwo występują, jako Nadawca przesyłki.
5.3. Również dołączone dokumenty wydania magazynowego do przesyłki w żaden sposób nie identyfikują nas, jako Dostawcy a co za tym idzie realizujemy bezpośrednie wysyłki do Państwa Klientów w Państwa imieniu.
5.4. Realizujemy również wysyłki w wiele miejsc kraju jednego zamówienia, ale wówczas jesteśmy zmuszeniu do obciążenia Państwa dodatkowymi kosztami tj. 25,00 PLN za adres/karton. Koszty te wynikają z usługi transportowej GLS, kosztu kartonu, w który musimy przepakować towar z oryginalnego opakowania, kosztu taśmy pakowej i konfekcjonowania.
6. TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
6.1. Państwa zamówienia staramy się realizować w najkrótszych możliwych terminach. Jak Państwo doskonale wiecie sprzedaż artykułów reklamowych i promocyjnych ulega znacznym wahaniom w ciągu roku. Dlatego też zobowiązując się do terminowej realizacji Państwa zamówień zmuszeni jesteśmy do podania terminów prawdziwych i realnych tak, abyście Państwo nie zawiedli się na nas.
6.2. Każde Państwa zamówienie na towary niezdobione z oferty Royal Design, które są dostępne w naszym magazynie w dacie zamówienia, złożone w PAR BAKUŁA SP.J. do godziny 14.00 jest wysyłane do Państwa jeszcze w tym samym dniu roboczym. Zamówienie złożone po godzinie 14.00 wysyłane jest do Państwa następnego dnia roboczego.
6.3. Produkty z kolekcji zdobione są następującymi technikami: grawerka laserowa, tłoczenie, tampondruk, sitodruk oraz nadruk UV. Maksymalna liczba kolorów zdobienia dla techniki tampondruku i sitodruku to 4 kolory
6.4. W zależności od wybieranego produktu, jego ilości i techniki zdobienia przypisywany jest dynamicznie termin realizacji. Termin podawany jest w dniach roboczych, a nie kalendarzowych.
6.5. Warunkiem zachowania takiego trybu realizacji jest ważny i niewyczerpany kredyt kupiecki, brak zaległości płatniczych lub w przypadku nie posiadania kredytu kupieckiego w naszej firmie wpływ przedpłaty na nasz rachunek przed datą realizacji zamówienia. W przypadku pilnych realizacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, który uczyni wszystko, co jest możliwe, aby sprostać Państwa oczekiwaniom.
7. OPTYMALNE FORMATY PLIKÓW GRAFICZNYCH
7.1. Nasz serwis umożliwia użytkownikowi wgranie swojego logotypu i umieszczenie go w wybranym najlepszym miejscu na produkcie, tak by w pełni wykorzystać marketingowe przesłanie, jakie niosą z sobą artykuły promocyjne.
7.2. Optymalnymi formatami graficznymi dla naszego serwisu są następujące formaty: JPG, GIF, BMP, PNG, PDF, TIF, PSD, EPS, AI, CDR
8. MINIMALNE ILOŚĆ ZAMAWIANYCH PRODUTKÓW
8.1. Nie zmuszamy Państwa do zamawiania produktów w ilościach, których nie potrzebujecie. Naszym zobowiązaniem wobec klientów jest sprzedaż każdej najmniejszej nawet ilości z oferty Royal Design jaką potrzebują.
9. ZMIANY I ANULACJE ZAMÓWIEŃ
9.1. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy aby uczynić zadość Państwa prośbie i anulować na Państwa życzenie zamówienie z oferty Royal Design, jeżeli nie weszło jeszcze w fazę realizacyjną
9.2. Prosimy o przemyślane zakupy, niestety nie ma możliwości dokonywania zmian w zawartości złożonego zamówienia oraz/lub łączenia go z innym, a także anulowania jego w momencie, kiedy trafi do realizacji na magazyn.
10. ZAKUP WZORÓW
10.1. Doskonale rozumiemy fakt, iż posiadanie wzorów to bardzo poważna inwestycja ze strony naszych klientów. Bardzo zależy nam na tym, aby ta poważna decyzja finansowa stała się dla Państwa korzystną inwestycją w Państwa biznes. Dlatego też opracowaliśmy dla naszych klientów specjalne rozwiązania pozwalające na zakupy wzorów na niezwykle dogodnych warunkach.
10.2. Po pierwsze każdy z naszych klientów może zawsze kupować wzory z naszej kolekcji w specjalnej cenie wynoszącej 50% ceny katalogowej.
10.3. Z oferty tej wyłączone są towary będące aktualnie w Promocji, które sprzedajemy Państwu w jednej cenie specjalnej.
10.4. W razie wątpliwości, co do wyboru wzorów produktów, które cieszą się największą popularnością wśród klientów oraz zasługują na szczególne polecenie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, gdzie nasi pracownicy doradzą Państwu najkorzystniejsze rozwiązania i podpowiedzą, jaki zestaw próbek odpowiadać będzie najlepiej Państwa potrzebom.
10.5. Zamówienia na wzory z oferty Royal Design złożone do godz. 14.00 wysyłane są w tym samym dniu roboczym. Zamówienia na wzory z oferty Royal Design złożone po godz.14.00 wysyłane są następnego dnia roboczego.
11. ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU
11.1. Z niewielkimi wyjątkami (artykuły świąteczne, sezonowe, II jakości) PAR BAKUŁA SP.J. akceptuje Państwa prawo do dokonania zwrotu zakupionych towarów z oferty Royal Design w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu. W przypadkach, kiedy zdecydujecie się Państwo na dokonanie zwrotu zakupionego towaru prosimy o złożenie takiej dyspozycji poprzez "Profil użytkownika" na stronie www, wybierając zakładkę "Reklamacje i zwroty". Jeśli w zakładce "Reklamacje i zwroty" nie wyświetla się zamówienie do którego chcą Państwo złożyć zwrot, to oznacza, że minęło 30 dni na dokonanie zwrotu. Prosimy wówczas o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel: 58 712 82 00 lub mailowo z opiekunem.
11.2. Prawo do zwrotu towarów do PAR BAKUŁA SP.J. przysługuje Państwu jedynie w odniesieniu do towarów niezdobionych a więc bez nadruku, znakowania, haftu czy innej kastomizacji. Oczekujemy jedynie, że zwracane nam produkty odznaczać się będą nadal tzw. Pierwszą Jakością czyli dotrą do nas w niepogorszonym stanie. W przypadku zwrotu towarów koszt dostawy towarów do klienta oraz dostawy zwrotnej obciąża zawsze Zamawiającego.
12. STANDARDY ETYCZNE STOSOWANE PRZEZ PAR BAKUŁA SP.J.
12.1. PAR BAKUŁA SP.J. wspiera wysokie standardy dotyczące warunków pracy swych dostawców. Dlatego też współpracujemy z dostawcami promującymi te standardy w swej praktyce gospodarczej, którzy potrafią nam zagwarantować ludzkie i godne warunki pracy w swych fabrykach, nie zatrudnianie nieletnich oraz dzieci i nie wykorzystywanie siły roboczej.
13. WIERNOŚĆ ZDJĘĆ PRODUKTÓW W KATALOGU Z SAMYMI PRODUKTAMI
13.1. Podchodzimy bardzo odpowiedzialnie do tworzenia naszej oferty dbając o to, aby atrakcyjności naszej oferty towarzyszyła jej bardzo dobra jakość. Pieczołowicie sprawdzamy naszych dostawców i nigdy nie kierujemy się jedynie najniższą ceną. Ze względów technologicznych nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować absolutnej 100% zgodności koloru prezentowanego w katalogu z oferowanym towarem.
13.2. Także w obrębie jednej partii towaru mogą występować nieznaczne różnice w kolorystyce. W odniesieniu do wyrobów skórzanych różnice w fakturze i kolorze są naturalną konsekwencją procesu produkcyjnego i nie są uważane za wadę towaru. Staramy się przestrzegać najwyższych standardów światowych obowiązujących w branży gdzie dopuszczalne są pewne drobne odstępstwa kolorów pomiędzy dostarczanymi partiami tego samego towaru.
14. PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
14.1. PAR BAKUŁA SP.J. będący właścicielem www.par.com.pl jest zobowiązany do zgodnego z prawem korzystania z prawa własności intelektualnej osób trzecich. Wymagamy także od użytkowników naszego serwisu stosowania się do odpowiednich przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie.
14.2. Przesyłając wzór graficzny do www.par.com.pl, lub korzystając z logotypów przechowywanych w zasobach serwisu, gwarantujesz i zapewniasz, że jesteś upoważniony do korzystania z wszystkich praw, w tym prawa do znaku handlowego, logotypu, sloganu, portretu, grafiki, znaku graficznego, zdjęcia i jakiejkolwiek innej treści i wzoru zawartych w pliku.
14.3. Dodatkowo gwarantujesz i zapewniasz, że przesłany wzór graficzny, ani w całości, ani też w części:
14.3.1. nie narusza żadnych praw do własności intelektualnej osób trzecich
14.3.2. nie jest przedmiotem takiego naruszenia w wyniku, którego go otrzymałeś
14.3.3. nie podlega ograniczeniom, które uniemożliwiałyby www.par.com.pl legalną reprodukcję i przetwarzanie przesłanych obrazków i tekstów
14.4. Wszystkie dane zostały zebrane z najwyższą ostrożnością. Pomimo najwyższej troski nie możemy ponosić odpowiedzialności za ewentualne błędy powstające podczas transmisji danych.
15. BIURO OBSŁUGI KLIENTA
15.1. Biuro Obsługi Klienta powstało z myślą o wspieraniu partnerów biznesowych. Jest do Państwa dyspozycji codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt państwowych w godzinach 8.00 - 16.30
15.2. Gorąco zachęcamy do kontaktu z pracownikami PAR BAKUŁA SP.J., którzy z przyjemnością odpowiedzą na pytania, pomogą w rozwiązaniu problemu, czy znalezieniu produktów, które zaspokoją Państwa potrzeby.
15.3. Zapraszamy do współpracy.
Ogólne warunki współpracy - dokument w pełnym brzmieniu do pobrania