Nowoczesny prospecting – szkolenie dla agencji reklamowych


Po czterech miesiącach zastoju większość agencji stara się o powrót do normalności i odbudowanie wyników sprzedażowych sprzed pandemii. Czekanie na klienta, który sam się zgłosi, nie przyniesie niestety rezultatów. To zatem najlepszy moment, żeby samemu zabrać się za szukanie klientów i docieranie do tych, którzy mogą naprawdę potrzebować usług agencji reklamowej

PAR BAKUŁA, jako jedyny importer, przygotował dla swoich klientów konkretne narzędzie mające na celu pomoc w odbudowaniu sprzedaży. Już we wrześniu, w trzech miastach w Polsce – Warszawa, Kraków i Gdańsk - odbędzie się jednodniowe szkolenie poświęcone tematowi, którym jest prospecting, czyli metody aktywnego poszukiwania klientów. Szkolenie dla klientów PAR BAKUŁA jest bezpłatne i połączone z prezentacją nowości, które pojawią się w zimowym katalogu.

Miejsce szkoleń:

  1. Gdańsk 16.09 i 17.09już za nami. Wzięło udział 70 osób
    jeśli chcecie wiedzieć jak oceniają to sami uczestnicy zapraszamy do zapoznania się z naszymi video referencjami tutaj >>>
  2. Warszawa 22.09 i 23.09już za nami. Wzięło udział 76 osób
    jeśli chcecie wiedzieć jak oceniają to sami uczestnicy zapraszamy do zapoznania się z naszymi video referencjami tutaj >>>
  3. Kraków 30.09 i 1.10 – sala w obiekcie Domus Mater, ul. Saska 2C

Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu:

  1. Zapoznasz się z najbardziej popularnymi metodami prospectingu i dowiesz się, jak w dzisiejszych czasach można skutecznie szukać Klientów
  2. Nauczysz się mówić o swoich przewagach konkurencyjnych tak, żeby klient chciał z Tobą rozmawiać
  3. Zaplanujesz prospecting w swoim dziale lub firmie

Na szkoleniu omówimy następujące metody prospectingu:

  • Cold e-mails - zimne maile
  • Cold calls - zimne telefony
  • Cold visits - zimne wizyty
  • Referencje czyli sprzedaż przez polecenia
  • Social Selling – jako nowoczesny kanał sprzedaży

Komu dedykujemy ten warsztat?

  • Handlowcom pracującym w agencjach reklamowych na rynku B2B
  • Dyrektorom i kierownikom sprzedaży
  • Właścicielom agencji

Ten warsztat Ci nie pomoże, jeżeli:

  • Uważasz, że Twoja agencja nie ma przewag konkurencyjnych
  • Nie masz przynajmniej 2 godzin tygodniowo, które mógłbyś poświęcić na działania prospectingowe po warsztacie
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy

O czym będziemy mówić?

  • Po co Ci prospecting i czym się różnic od agresywnego czekania na Klienta?
  • Dlaczego niektóre agencje nie mają rezultatów z aktywności prospectingowych?
  • Co zmieniło się w prospectingu w ostatnich 10 latach?
  • Jak nawyki klientów wpływają na prospecting?
  • Jakie są wady i zalety każdej z metod prospectingu?

O czym powiemy szczegółowo?

  • Dlaczego klient nie chce słuchać o Twoich przewagach konkurencyjnych?
  • Jak skutecznie wykonywać zimne telefony?
  • Jak pisać dobre zimne maile?
  • Jak prosić o referencje i polecenia, aby dostawać realne kontakty do klientów?
  • Jak z poprzednimi metodami łączy się nowoczesny Social Selling?
  • Jak dobrze zaplanować swój prospecting?

Szczególowa agenda szkolenia:

9:00 start

9:00-12:00 szkolenie z prospectingu część I

- Czym jest prospecting  i czy będzie potrzebny za 10 lat?
- Dlaczego niektóre firmy nie mają rezultatów z aktywności prospectingowych?
- Omówienie po krótce wszystkich metod prosceptrcingu  wraz z wadami i zaletymi każdej z metod

Cold e-mails - zimne maile

- Cold calls - zimne telefony
- Cold visits - zimne wizyty
- Referencje czyli sprzedaż przez polecenia
- Social Selling – jako nowoczesny kanał sprzedaży

12:00–13:00 – prezentacja nowości z katalogu End Of The Year 2020

13:00-14:00 lunch

14:00-16:00  szkolenie z prospectingu część II

- Jak skutecznie wykonywać zimne telefony?
- Jak pisać dobre zimne maile?
- Jak sprzedawać przez LinkedIn?
- Jak dobrze zaplanować swój prospecting?

 


Warsztat poprowadzi Gabriela Niewiadomska - konsultantka ds. sprzedaży i marketingu na rynku B2B, właściciel firmy szkoleniowej Sale Heels. Ponad 16 letnie doświadczenie w sprzedaży. Przez 13 lat współwłaściciel i dyrektor sprzedaży. Działa z pasją na rzecz szeroko pojętej sprzedaży, opartej na prawdziwych wartościach i ludziach. Buduje zespoły w oparciu o motywację oraz procesy sprzedażowe poprzez integrację strategii i działań operacyjnych. Podejmuje odważne, ale przemyślane decyzje, czego nauczyła się w górach wysokich uprawiając alpinizm.