Nowoczesny prospecting – szkolenie dla agencji reklamowych
Po czterech miesiącach zastoju większość agencji stara się o powrót do normalności i odbudowanie wyników sprzedażowych sprzed pandemii. Czekanie na klienta, który sam się zgłosi, nie przyniesie niestety rezultatów. To zatem najlepszy moment, żeby samemu zabrać się za szukanie klientów i docieranie do tych, którzy mogą naprawdę potrzebować usług agencji reklamowej
PAR BAKUŁA, jako jedyny importer, przygotował dla swoich klientów konkretne narzędzie mające na celu pomoc w odbudowaniu sprzedaży. Już we wrześniu, w trzech miastach w Polsce – Warszawa, Kraków i Gdańsk - odbędzie się jednodniowe szkolenie poświęcone tematowi, którym jest prospecting, czyli metody aktywnego poszukiwania klientów. Szkolenie dla klientów PAR BAKUŁA jest bezpłatne i połączone z prezentacją nowości, które pojawią się w zimowym katalogu.
Miejsce szkoleń:
Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu:
Na szkoleniu omówimy następujące metody prospectingu:
Komu dedykujemy ten warsztat?
Ten warsztat Ci nie pomoże, jeżeli:
O czym będziemy mówić?
O czym powiemy szczegółowo?
Szczególowa agenda szkolenia:
9:00 start
9:00-12:00 szkolenie z prospectingu część I
- Czym jest prospecting i czy będzie potrzebny za 10 lat?
- Dlaczego niektóre firmy nie mają rezultatów z aktywności prospectingowych?
- Omówienie po krótce wszystkich metod prosceptrcingu wraz z wadami i zaletymi każdej z metod
Cold e-mails - zimne maile
- Cold calls - zimne telefony
- Cold visits - zimne wizyty
- Referencje czyli sprzedaż przez polecenia
- Social Selling – jako nowoczesny kanał sprzedaży
12:00–13:00 – prezentacja nowości z katalogu End Of The Year 2020
13:00-14:00 lunch
14:00-16:00 szkolenie z prospectingu część II
- Jak skutecznie wykonywać zimne telefony?
- Jak pisać dobre zimne maile?
- Jak sprzedawać przez LinkedIn?
- Jak dobrze zaplanować swój prospecting?
Warsztat poprowadzi Gabriela Niewiadomska - konsultantka ds. sprzedaży i marketingu na rynku B2B, właściciel firmy szkoleniowej Sale Heels. Ponad 16 letnie doświadczenie w sprzedaży. Przez 13 lat współwłaściciel i dyrektor sprzedaży. Działa z pasją na rzecz szeroko pojętej sprzedaży, opartej na prawdziwych wartościach i ludziach. Buduje zespoły w oparciu o motywację oraz procesy sprzedażowe poprzez integrację strategii i działań operacyjnych. Podejmuje odważne, ale przemyślane decyzje, czego nauczyła się w górach wysokich uprawiając alpinizm. | |